Bokanmeldelse og gave: Matlaging med Clyde av Sue Cassidy

0 Comments

Jeg kom over Sue Cassidys sang Sue Chef -blogg via et Google -søk for en stund tilbake, og den søte logoen fanget mitt øye. Selv om jeg ikke lager mat, liker jeg å lese oppskrifter. Rart, jeg vet. Uansett undersøkte jeg litt videre, og det viser seg at Sue var i ferd med å skrive en bok om matlaging med katt kjærlighet i livet hennes, Clyde. Nå var jeg virkelig fascinert.

Jeg koblet til Sue på Facebook, og innså at hun bodde i Nord -Virginia, så vi tok en beslutning om å møtes til lunsj en dag. Sue plukket hjernen min om publisering, og jeg gledet meg over å bli kjent med en kattelsker og snart ble publisert forfatter.

Forrige uke kom Sue og jeg sammen til en annen lunsjdato, og Sue leverte personlig min autograferte kopi av matlaging med Clyde: fantastisk mat med min feline venn. Før jeg selv begynte å lese et enkelt ord, var jeg helt begeistret for bokens design. Fra det iøynefallende dekselet til en tegning av Clyde i Sue’s Kitchen til det fantastiske interiørdesignet, er denne boken en fest for øynene.

Hvis du er en kokk, og alltid søker etter den neste fantastiske kokeboken, og hvis du blir trukket til kokebøker som har fantastiske oppskrifter pluss fengslende anekdoter, er denne boken noe for deg. Hvis du har en feline venn som liker å henge med deg på kjøkkenet, er denne boken absolutt for deg. Og hvis du er noen som meg, som elsker katter, ikke lager mat, men ønsker at hun kunne lære å glede seg over matlaging, vil du også elske denne boken.

Sues tilnærming er at variasjon er krydderet av liv og matlaging. Matlaging med Clyde holder deg til å snu sidene, fordi du aldri vet hva som kommer videre. Denne boken leser mye mer som en roman enn en kokebok. Personlige historier og kommentarer fra Sues familie og venner gir en personlig kontekst for oppskriftene. De mye mer enn 300 oppskriftene spenner over kloden og har tilpassede blomstrer som gjør dem kreative.

Boken inneholder også mange bilder av Clyde, sammen med hans kattete vidd og visdom.

Jeg forventet ikke å ikke kunne legge ned denne boka. Det er tross alt en kokebok. Jeg lager ikke mat! Og likevel fant jeg meg stavebundet og fortsatte å snu sidene. Sues varme, og hennes kjærlighet til Clyde, kommer gjennom hver side i denne boken. Oppskriftene høres helt fantastiske ut, og leverer omfattende og dyptgående retninger. Jeg anbefaler å ikke lese denne boken når du er sulten.

Denne herlige boka gir en fantastisk gave til katten som elsker foodie i livet ditt.

For mye mer informasjon om matlaging med Clyde, og for å bestille, besøk SUEs nettsted.

Vi er i ekstase over at Sue pleide å gi bort en autografert, individualisert kopi av matlaging med Clyde til en heldig leser. For å gå inn i gave, fortell meg i en kommentar hvorfor du vil vinne denne boken. For en ekstra sjanse til å vinne, tweet om denne gave eller del på Facebook, og legg ut lenken i en egen kommentar. Denne gave avsluttes fredag ​​4. november.

Ingrid King

Du kommer kanskje også til å like:
Matlaging med Clyde Giveaway -vinner

Gjennomgang: Matlaging med Cats Coloring Book

Bokanmeldelse og gave: The Nine Lives of Christmas av Sheila Roberts

«Jack the Cat Missing Missing at JFK Airport
Cellegift for katter »

27 kommentarer til bokanmeldelse og gave: matlaging med Clyde av Sue Cassidy

Vona Hubley sier:

5. august 2017 klokka 08:25

Høres kjempebra ut

Svare

Susan sier:

4. november 2011 kl. 12:29

Dette er kokeboken jeg har ventet på. Den kombinerer 2 av mine største kjærligheter, katter og matlaging. Kattene mine er ikke interessert i kjøkkenet, og jeg håper denne boka kan ha noen ideer for å bringe dem inn i folden av kulinarisk glede.

Svare

Vivian sier:

4. november 2011 klokka 11:52

Jeg vil gjerne lese denne boken, men biblioteket har ikke den!

Svare

Annie sier:

4. november 2011 klokka 11:17

Jeg lager ikke mat, men jeg elsker å spise god mat og med tanke på at min grrlfriend elsker å lage mat denne boken er purrfect pels meg å gi til henne slik at hun kan lage pawsome måltider pels oss. Pluss at hun er en granfisk designer og vil elske designet av denne boken!

Svare

Rose de Dan, Wild Reiki og Shamanic Healing sier:

4. november 2011 klokka 11:13

Jeg angrer på å si at i det siste har livet mitt vært så fokusert på å være en solo -gründer som matlaging (som jeg pleide å glede meg over), har sluttet å oppstå i husholdningen min. Og det har indikert tap av tid brukt med dyrefamilien min – nemlig fire katter og en kjæledyrhund som alle elsker å glede seg over og (hvis tillatt) hjelper som smakstestere og opprydningsbesetning.

Ikke bare kan det å vinne en kattassistert kokebok med å inspirere meg til å tilbringe mye mer tid på kjøkkenet, det kan resultere i noen fantastiske historier som jeg kan dele med leserne av bloggen min og nyhetsbrevet, og dermed spre kjærligheten til katter og gode mat!

Svare

Britta sier:

4. november 2011 klokka 11:08